BRUNTÁLSKO, ČR | Vychvalovat blahodárnost zeleniny je nošením dříví do lesa, stejně známá je ale nechuť zejména mužské části populaci ji z různých důvodů konzumovat. Přitom vlastně stačí málo: popustit uzdu fantazii a zeleninu připravit prostě trochu jinak. Co třeba vyzkoušet následující?

Foto: Nikola Schebestiková

Jak na zeleninu jen tak

cibule

pórek

fazole

kukuřice

rajče

sůl

červená paprika

worchester

koření (bylinky)

zásmažka

(dozdobit pažitkou, rajčetem nebo brusinkami)

Postup

zeleninu můžete pořídit jako mraženou směs, kombinovat čerstvou nebo konzervovanou, záleží především na časových možnostech.

U čerstvých surovin je samozřejmě třeba složky jako fazole, kukuřice připravit dopředu.

Zeleninu lehce osmahněte poté duste doměkka, dosolte a okořeňte.

Zahustěte zásmažkou, dozdobíme rajčetem, ale třeba i brusinkami nebo pažitkou.

Příprava

20 minut (směs), 80 minut čerstvá zelenina)

180 kcal / porce

MICHAL NOVOTNÝ on Linkedin
MICHAL NOVOTNÝ
Profesí marketingový specialista se slabostí pro inovace všeho druhu, statistiky a sociální sítě. Miluji vaření a nejen v kuchyni spojuji často nespojitelné. A ten pravý relax pro mě znamenají hory, ať už po svých nebo na kole či koloběžce.

Chci dostávat čerstvé zprávy z našeho regionu

Děkujeme za Vaše přihlášení.