BRUNTÁL | Zástupci města Bruntálu, zdejších firem a středních škol se včera potkali, aby vyhodnotili další rok marketingové kampaně 3 střední Bruntál.

Foto: MěÚ Bruntál

Smyslem kampaně je vzbudit zájem žáků o studium na místních středních školách a zabránit tak odlivu mladých lidí z města. Podle ředitelů Gymnázia Bruntál, Střední odborné školy Bruntál, SPŠ a OA Bruntál se to daří. Všechny tři školy hlásí, že kapacita prvních ročníků bude v příštím školním roce zcela naplněna.

„Jsme rádi, že se můžeme kampaně účastnit.  Samozřejmě, že máme i nějaký vlastní plán, kdy se snažíme oslovit žáky především devátých tříd v Bruntále a okolí, abychom je získali na přijímací řízení.  Projekt 3 střední je něco navíc, libí se mi, že to má takovou jakoby duši, že tam je ta spolupráce a baví mě vymýšlet aktivity, které spolu potom realizujeme,“ uvedl ředitel bruntálského gymnázia Tomáš Pavelka.

V rámci marketingové kampaně, kterou připravuje společnost North Moravians, jsou organizovány například soutěže na sociálních sítích pro žáky 8. a 9. tříd.  Ceny jsou hodnotné, letos to byl fotoaparát Instax nebo 3D tiskárna. Nový iPad si ve středu 14. června převzala Adéla Friedlová, která se rozhodla pro studium na bruntálském gymnáziu.

Vznikl také blog s články, videi, radami a tipy.  Do vyhledávače stačí zadat 3strednibruntal. Návštěvníci veletrhů a přehlídek na podporu zaměstnanosti mohli také navštívit fotokoutek, kde bylo možné opět najít řadu zajímavých informací o bruntálských středních školách. Aktivity ale nesměřují pouze k náboru, ale cílí také na spolupráci mezi školami. Což opět vylepšuje jejich vnímání veřejností.

Spolupráce města Bruntálu, zdejších firem a tří středních škol trvá od roku 2019. Z původních dvanácti firem z regionu se jich na projektu aktuálně podílí devět.

Zdroj: MěÚ Bruntál