KRNOV | Na začátku roku se změnila organizační struktura městského úřadu. Zeštíhlela z 12 odborů na sedm, počet pracovníků se nezměnil, i nadále zůstává 193 úředníků a 26 strážníků.

Foto: Radek Vráblík

„Snížení počtu odborů bylo dosaženo zejména soustředěním druhově shodných a příbuzných činností do jednoho odboru. Je tomu třeba v případě nově vzniklého oboru výstavby a životního prostředí, v němž se soustředí všechny typy stavebních řízení, včetně vydávání závazných stanovisek. Tento odbor bude tvořen stávajícím odborem výstavby, silničním stavebním úřadem ze zaniklého odboru dopravy a silničního hospodářství a vodoprávním stavebním úřadem ze zrušeného oboru životního prostředí,“ uvedl tajemník městského úřadu Pavel Osadník.

Klientům úřadu by nemělo činit potíže najít správnou kancelář pro vyřízení své záležitosti. Nejčastější agendy totiž zůstávají na svém místě, a to podatelna, pokladny, matrika, občanky, pasy, řidičské průkazy, evidence vozidel, sociální odbor, stavební úřad, poplatky za odpady a psy, správa bytů a nebytových prostor nebo živnostenský úřad. Při osobním vyřizování některých věcí ale najdou úředníky v jiných kancelářích, případně i jiné budově úřadu, než byli zvyklí. O aktuálním umístění dané agendy je dobré se předem informovat v podatelně úřadu buď osobně, nebo telefonicky na čísle 554 697 101, pokud znáte jméno úředníka, lze si umístění jeho kanceláře najít v telefonním seznamu na webu města.

Zdroj: MěÚ Krnov