NOVÉ HEŘMÍNOVY | Dotazy obyvatel Nových Heřminov i ostatních obcí a měst na horní Opavě v rámci celého projektu protipovodňových opatření bude od letošního roku státní podnik Povodí Odry řešit na základě individuálně sjednaných schůzek, které budou zaměřeny na konkrétní dotazy či požadavky. V současnosti se tato alternativa jeví pro jednotlivé tazatele jako pohodlnější a zajímavější. Činnost Informačního centra v Nových Heřminovech pozastavujeme.

Foto: Povodí Odry

„Vzhledem k posunu v přípravách a realizaci protipovodňových opatření na horní Opavě, kde patří také přehrada Nové Heřminovy budeme s občany komunikovat prostřednictvím individuálně sjednaných schůzek, které dle našeho názoru mohou více reagovat na konkrétní požadavky. Také dáváme možnost občanům, aby si sami zvolili termín schůzky, který jim bude časově vyhovovat,“ řekl generální ředitel státního podniku Povodí Odry Jiří Pagáč.

Pro individuální sjednávání schůzek je možné použít e-mail adresu státního podniku Povodí Odry: info@pod.cz. Žadatel v zaslaném e-mailu navrhne termín a místo schůzky včetně problematiky, která jej zajímá. Pro ty, kteří nemají možnost komunikovat prostřednictvím e-mailu, jsou k dispozici v pracovní dny kontaktní telefonní čísla 596 657 111 a 596 657 208.

Zdroj: Povodí Odry