BRUNTÁL | Na plné obrátky už běží kampaň 3strednibruntal.cz, zaměřená na budoucí studenty středních škol. K zhlédnutí už je videoklip, který je dílem výhradně bruntálských lidí.
Klip vznikl doslova v rekordním čase: první vyslovené úvahy o jeho natočení zazněly v druhé polovině prosince a zhruba za měsíc byla na světě jeho finální verze. Čas na natáčení ještě zkrátilo sváteční prázdninové období.
Scénář vznikl společným úsilím ředitelů všech tří bruntálských středních škol, pracovníků města a zejména členů zdejšího studia NorthMoravians Jakuba Schramma a Tomáše Mikesky.
Ti dali společné podněty „do kupy“, scénář napsali, rozfázovali, vyprecizovali, chopili se natáčení a výroby klipu. Výsledkem by se mohla pochlubit i studia globálního formátu.
Stojí za to i díky tvářím kampaně, kterými se stali studenti bruntálských středních škol Marie Kounovská, Ivana Pavelková, Klára Šianská, Petr Kunyt, Ondřej Pohlidal a Lukáš Opěla.
Spolupráce s nimi byla od začátku do konce perfektní, podali výborné výkony a se záměrem se dokonale sžili. Za vše si zaslouží ohromný dík stejně jako ostatní účinkující a všichni, kteří pohodové natáčení umožnili.
Natáčelo se celkem dva týdny na několika místech, především ve všech třech bruntálských středních školách, ale také v prostoru dopravního terminálu, obchodního centra, restaurace na náměstí Míru, Zámeckého náměstí, areálu motokár a paintballu či wellness centra.
Klip je k zhlédnutí na YouTube a také na sociálních sítích, sdílet ho můžete jednoduše prostřednictvím Facebooku.
3STREDNIBRUNTAL.CZ
Kampaň 3strednibruntal.cz vloni inicioval ředitel Střední průmyslové školy a Obchodní akademie Bruntál Ing. Jan Meca, s nápadem společně prezentovat bruntálské SŠ se ihned ztotožnili ředitelé Všeobecného a sportovního gymnázia Bruntál Tomáš Pavelka a Střední odborné školy Bruntál Michal Durec. Iniciativu zastřešilo město, které pod vedením starosty Petra Ryse, a díky úsilí Ivony Orságové zajistilo financování kampaně.
Bezmála veškeré náklady přitom zaplatí firmy a podnikatelé z regionu. Pozitivní reakce přišla od naprosté většiny oslovených podnikatelských subjektů – dvanáct jich dalo dohromady částku 460 tisíc korun, zbytek do 500 tisíc korun celkových nákladů uhradí školy ze svých rozpočtů.
Videoklip je jen jednou z mnoha součástí marketingové kampaně, svěřené ostravské agentuře Pulary Group. Informace se k budoucím studentům a jejich rodičům dostávají prostřednictvím tištěných materiálů, letáků a dalších předmětů, speciálně vytvořených webových stránek, reklamy na internetu a sociálních sítích.
Generálním cílem projektu je zamezení odlivu mladých lidí z Bruntálska, preference středoškolských zařízení v Bruntále, propagace zaměstnavatelů v regionu a prezentace Bruntálu a okolí jako místa pro kvalitní život.
Zdroj: MěÚ Bruntál