KRNOV | K vyřízení agend matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel si mohou občané objednat schůzku prostřednictvím rezervačního systému, čímž předejdou čekání ve frontě.
Online rezervační formulář najdete na webu města v odkazu Online služby – Rezervační systém, obsazenost na přepážkách a zrušení rezervace. Ve formuláři je třeba vybrat požadovanou činnost, den a některý z volných časů, uvést jméno a příjmení a pro zpětnou vazbu e-mailovou adresu. Program klientovi přidělí ověřovací kód a nabídne informace k vytištění anebo zaslání e-mailem. Pokud se klient nemůže ve vybraném termínu dostavit, měl by svou rezervaci zrušit, aby termín uvolnil.
Úřední hodiny oddělení matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel v době nouzového stavu
Pondělí | 8.00-10.00 | 13.00-16.00 |
Středa | 8.00-10.00 | 13.00-16.00 |
- V úterý 27. 10. 2020 je mimořádný úřední den, a to od 8.00 do 13.00 hodin.
Zdroj: MěÚ Krnov