BRUNTÁL | Městský úřad v Bruntále pokračuje v postupné modernizaci pracovišť v zájmu zlepšování služeb pro své občany. Po loňské rekonstrukci vstupních prostor včetně přesunu podatelny blíže k recepci úřadu byly v minulých týdnech rekonstruovány kancelářské prostory agendy občanských průkazů.
Úpravy probíhaly při částečně omezeném provozu a za zhoršených provozních podmínek od konce února. V rámci bouracích prací byla provedena demontáž stávajících nevyhovujících dřevěných přepážek a původní nášlapné vrstvy podlahy. Starý násyp byl částečně odstraněn a podklad byl doplněn o vyrovnávacím materiál. Následně byla položená nová podlaha ze sádrovláknitých desek a vrchní vrstva z PVC.
Původní osvětlení bylo taktéž demontováno a nainstalován byl nový kazetový strop s úspornými LED panely. Pro nové osvětlení byla provedena instalace nových rozvodů elektřiny včetně nových zásuvek. Obnovou prošly povrchy a prostory byly nově vymalovány.
Původní přepážky pro klienty byly nahrazeny většími, s čirým bezpečnostním sklem, odpovídajícím současným požadavkům, stejně jako pracovní prostory jednotlivých pracovníků kanceláře. V prostoru pro klienty byl na nové PVC položen koberec a celý interiér místnosti byl vybaven novým moderním nábytkem.
„Rekonstrukce kancelářských prostor agendy občanských průkazů je součástí naší snahy poskytovat služby občanům v moderním, komfortním a příjemném prostředí. Pro příští rok máme v plánu rekonstrukci prostor před zasedací místností zastupitelstva města včetně bezbariérového zpřístupnění a renovace toalet pro veřejnost,“ konstatovala tajemnice úřadu Zdeňka Svobodová.
Zdroj: MěÚ Bruntál