KRNOV | Po přestávce, vyvolané opatřeními přijatými v souvislosti s prevencí nemoci covid-19, byl do provozu opět uveden rezervační systém, jehož prostřednictvím se lze objednat k přednostnímu vyřízení záležitostí v agendách, které poskytuje odbor správní – oddělení matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel.
„Výhodnou objednaného klienta je, že v úřední dny v pondělí a ve středu, nemusí stát s ostatními klienty ve frontě před vstupními dveřmi radnice. Může rovnou vejít dovnitř a služba, která je u dveří, přivolá pracovníka, jenž si ho převezme. V ostatní úřední dny, kdy je úřad uzamčený, buď klient zazvoní na zvonek u dveří a přijdou mu otevřít pracovnice podatelny, nebo zatelefonuje přímo pracovníkovi našeho oddělení a ten si ho před úřadem vyzvedne,“ uvedla vedoucí odboru správního Aneta Válková.
Online rezervační formulář najdete na webu města v odkazu Online služby – Rezervační systém, obsazenost na přepážkách a zrušení rezervace. Ve formuláři je třeba vybrat požadovanou činnost, den a některý z volných časů, uvést jméno a příjmení a pro zpětnou vazbu e-mailovou adresu. Program klientovi přidělí ověřovací kód a nabídne informace k vytištění anebo zaslání e-mailem. Pokud se klient nemůže ve vybraném termínu dostavit, měl by svou rezervaci zrušit, aby termín uvolnil.